Часто в роботі вчителя виникає потреба зацікавити учнів навчальним матеріалом і не завжди просто підібрати методику, яка б дозволила зробити це з невеликими затратами часу. Саме в такі моменти кожен вчитель згадує поняття інноваційних педагогічних технологій. Однією з найпопулярніших методик останніх років є метод проектів, для того щоб ефективно використовувати суть методики в своїй роботі а не лише її назву необхідно детально ознайомитись з основною задумкою методики Д.Дьюї та В.Кілпатрика
Педагогічне проектування є діяльністю, що здійснюється в умовах освітнього процесу і спрямовується на забезпечення ефективного функціонування навчально-виховного процесу та забезпечує його розвиток. Цілеспрямована діяльність зумовлена необхідністю розв'язання актуальної проблеми, має творчій характер, а в освітній галузі - ціннісні орієнтації. Результатом діяльності педагогічного проектування буде модель об'єкта педагогічної діяльності, якій притаманні системні властивості, яка базується на педагогічних новаціях, тому що в її основі лежить новий спосіб розв'язання проблеми Педагогічне проектування передбачає й можливі варіанти використання. Суть проектування - у виконанні соціального замовлення, що потребує ретельної конкретизації, тобто своєрідного прогнозу щодо того, чи можна взагалі досягти мети та якими саме методами.
https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqMmRqazNpcmhrc1E/view
Немає коментарів:
Дописати коментар