tag:blogger.com,1999:blog-17226494834349562532024-02-08T15:15:01.441+02:00Коломієць Олександр МихайловичСторінка професійних публікацій вчителя Климівського НВК <br>
"Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"<br>
Карлівської районної ради Полтавської області.Олександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-1722649483434956253.post-39166071735495348532016-05-12T00:59:00.001+03:002016-05-12T01:05:09.213+03:00Контрольна робота з астрономії. Для учнів 11 класуКонтрольна робота з астрономії. Для учнів 11 класу. <br />
Тестові завдання для перевірки навчальних досягнень учнів з астрономії (перша половина курсу). Тестові завдання складено відповідно до чинної програми: астрономія 11 клас, рівень стандарту. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.<br />
Тести розроблено за матеріалом підручника: <br />
М. П. Пришляк Астрономія: 11 кл.: підручник для загальноосвіт. навч. закл.:рівень стандарту, академічний рівень Харків: «Ранок» 2011 р. – 160с. <br />
<br />
<a name='more'></a><br />
За цим посиланням розміщено тест для підготовки до контрольної роботи.<br />
<a href="https://drive.google.com/file/d/0Bx53YXaeHPswS2YxQzhQS0QzNmM/view">https://drive.google.com/file/d/0Bx53YXaeHPswS2YxQzhQS0QzNmM/view</a><br />
Тестова програма може бути використана як засіб підготовки до контрольної роботи/тематичного оцінювання так і в якості самостійної роботи чи контрольного тестування в кінці вивчення темиОлександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1722649483434956253.post-63231908302404974772016-02-23T17:54:00.004+02:002016-02-23T17:54:46.766+02:00Тести "Вільне падіння"<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">Архів містить бланк з десяти задач оформлений в тестовій формі. Всі запропоновані задачі орієнтовані на тему "Вільне падіння". Задачі мають різний рівень складності, проте їх розміщення на тестовому бланкові виражене неявно (учень має самостійно визначити задачу яка йому по силах).</span><br />
<a name='more'></a> Приклади задач: 1. З якої висоти падало тіло, якщо в останню секунду падіння воно подолало шлях 45м. Прискорення вільного падіння вважати 10м/с2 2. З висоти 12м. без початкової швидкості падає тіло. На якій висоті буде знаходитись тіло після першої секунди падіння. Прискорення вільного падіння вважати 10м/с2 3. Швидкісний ліфт спускається з прискоренням 5м/с2. відносно землі. В деякий момент з стелі ліфту починає падати болт. Визначити час падіння болта, якщо висота ліфта 2,5м. Прискорення вільного падіння вважати 10м/с2.<br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqLUVkckw0Qm1NaWs/view" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqLUVkckw0Qm1NaWs/view</a></span>Олександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1722649483434956253.post-27733465038112392562016-02-23T17:47:00.002+02:002016-02-23T17:47:16.628+02:00Тести "Закон Кулона"<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">Архів містить бланк з десяти задач оформлений в тестовій формі. Всі запропоновані задачі орієнтовані на тему "Закон Кулона". Задачі мають різний рівень складності, проте їх розміщення на тестовому бланкові виражене неявно (учень має самостійно визначити задачу яка йому по силах).</span><br />
<a name='more'></a> Приклади задач: 1. Два точкові заряди розташовані на відстані взаємодіють з силою 8мН. Якою буде сила взаємодії в якщо не змінюючи відстань між зарядами збільшити кожен з них у два рази? 2. Точкові заряди q, q та 2q розташовані на одній прямій на рівних відстанях один після одного. На середній заряд діє сила 8Н. З’ясуйте яка сила діє на заряд 2q? 3. В двох протилежних вершинах квадрата знаходяться два одинакові заряди по 1мкКл. кожен. В скільки раз збільшиться сила, що діє на кожен з вказаних зарядів, якщо в інші дві вершини розташувати заряди 1мкКл. та -1мкКл.<br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqMG1aSmFqYi1tcTg/view" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqMG1aSmFqYi1tcTg/view</a></span>Олександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1722649483434956253.post-67334369250423495832016-02-23T17:46:00.000+02:002016-02-23T17:46:02.931+02:00Завдання з фізики для учнів 7 клас.<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">Пропонований файл містить завдання запропоновані для учнів 7 класу, які навчаються за програмою 12-річної школи. Новий підхід вивчення фізики згідно концепції дванадцятирічної освіти вимагає неабияких зусиль для створення якісних завдань для учнів середньої школи. Учням що лише почали вивчати фізику потрібно запропонувати завдання які б не лише перевіряли наявний рівень здобутих знань, а й виявляли потенціал майбутніх досягнень. </span><br />
<a name='more'></a>Оскільки період до проведення перших олімпіад з фізики в житті учня починається вже після 10 уроків, то ми маємо незначний баланс вивченого матеріалу. Пропоную для вашого розгляду добірку завдань, яка на мою думку, відповідає поставленій задачі. З 1 по 5 завдання використані задачі, що мають показати наявний рівень знань отриманих учнями на перших уроках фізики. З 6 по 9 завдання використані задачі, що мають творчий характер і покликані проявити здібності учня до наукового пояснення побутових ситуацій.<br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqbjluTWFoOXBTYkE/view" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqbjluTWFoOXBTYkE/view</a></span>Олександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1722649483434956253.post-44800072404568639902016-02-23T17:43:00.005+02:002016-02-23T17:44:08.748+02:00Файл містить поурочні плани уроків з теми "Кінематика".<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">Файл містить поурочні плани уроків з теми "Кінематика". Загалом запропоновано 14 уроків, включно в яких пропонується контрольна робота з підібраними диференційованими завданнями. (Пропонований документ не містить лабораторної роботи, її виконання орієнтується на підручник згідно якого проводиться викладання фізики у вашій школі)</span><br />
<a name='more'></a>Список уроків даної теми: 1. Механічний рух. Основна задача механіки та її розв’язання. 2. Фізичне тіло і матеріальна точка. Система відліку. Відносність механічного руху. 3. Векторні і скалярні величини. Дії над векторами. 4. Траекторія руху. Шлях і переміщення. Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість руху. 5. Закон додавання швидкостей. Графічне зображення рівномірного руху. 6. Нерівномірний рух. Середня швидкість. Миттєва швидкість. Розв’язування задач. 7. Рівноприскорений прямолінійний рух тіла. Прискорення руху тіла. 8. Графік зображення рівноприскореного руху. Рівняння і графіки рівноприскореного прямолінійного руху. Самостійна робота №1(підготовка) 9. Точність вимірювання фізичних величин під час дослідів. 10. Лабораторна робота №1. Визначення прискорення тіла при рівноприскореному русі.(згідно рекомендацій підручника) 11. Вільне падіння тіл. Прискорення вільного падіння. Розв’язування задач. 12. Рух тіла кинутого під кутом до горизонту. 13. Рівномірний рух тіла по колу. Лінійна та кутова швидкість. Період і частота обертання. Доцентрове прискорення тіла. 14. Контрольна робота №1. Кінематика<br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqUU5DTFRxZ3F5SlE/view" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqUU5DTFRxZ3F5SlE/view</a></span>Олександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1722649483434956253.post-67617353160388782092016-02-23T17:42:00.001+02:002016-02-23T17:42:22.251+02:00Метод проектів та його запровадження в школі.<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">Часто в роботі вчителя виникає потреба зацікавити учнів навчальним матеріалом і не завжди просто підібрати методику, яка б дозволила зробити це з невеликими затратами часу. Саме в такі моменти кожен вчитель згадує поняття інноваційних педагогічних технологій. Однією з найпопулярніших методик останніх років є метод проектів, для того щоб ефективно використовувати суть методики в своїй роботі а не лише її назву необхідно детально ознайомитись з основною задумкою методики Д.Дьюї та В.Кілпатрика</span><br />
<a name='more'></a> Педагогічне проектування є діяльністю, що здійснюється в умовах освітнього процесу і спрямовується на забезпечення ефективного функціонування навчально-виховного процесу та забезпечує його розвиток. Цілеспрямована діяльність зумовлена необхідністю розв'язання актуальної проблеми, має творчій характер, а в освітній галузі - ціннісні орієнтації. Результатом діяльності педагогічного проектування буде модель об'єкта педагогічної діяльності, якій притаманні системні властивості, яка базується на педагогічних новаціях, тому що в її основі лежить новий спосіб розв'язання проблеми Педагогічне проектування передбачає й можливі варіанти використання. Суть проектування - у виконанні соціального замовлення, що потребує ретельної конкретизації, тобто своєрідного прогнозу щодо того, чи можна взагалі досягти мети та якими саме методами. <br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqMmRqazNpcmhrc1E/view" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqMmRqazNpcmhrc1E/view</a></span>Олександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1722649483434956253.post-15325722910524278122016-02-23T17:40:00.000+02:002016-02-23T17:40:15.445+02:00Папка класного керівника.<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">Запропонований для перегляду файл містить в собі всі обов'язкові сторінки що мають бути оформлені при роботі з класним колективом. Пропонована папка має наступні категорії:</span><br />
<a name='more'></a><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">1. Титульна сторінка </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">2. Список вчителів предметників </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">3. Розклад уроків на обидва півріччя </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">4. Режим роботи навчального закладу </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">5. Батьківські збори </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">6. Циклограма роботи класного керівника</span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">7. Відомості про учнів класу </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">8. Відомості про батьків </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">9. Соціальний паспорт класу </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">10. Участь дітей у факультативах і гуртках </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">11. Участь у конкурсах та перемоги </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">12. Психолого-педагогічна характеристика класу </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">13. Аналіз виховної роботи попереднього року </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">14. Планування виховної роботи на поточний рік </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">15. Мета роботи школи та основні напрямки в роботі </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">16. Робота з батьками </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">17. Індивідуальна робота з батьками </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">18. Індивідуальна робота з учнями </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">19. Робота з вчителями предметниками </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">20. Методична робота класного керівника </span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">21. Експерементальна робота класного керівника</span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqU3JGSXFndkg0bTg/view" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqU3JGSXFndkg0bTg/view</a></span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: 'PT Sans', sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"><br /></span>Олександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1722649483434956253.post-91006044089853825252016-02-23T17:35:00.002+02:002016-02-23T17:55:16.913+02:00План конспект уроку (ШАБЛОН)<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">Запропонований до вашої уваги файл дозволить щоденно економити масу часу, який ви раніше витрачали на написання поурочних планів уроку. Щоденно доводиться переписувати масу одноманітної інформації готуючи наступний урок. Завантаживши запропонований файл ви отримаєте можливість зберегти власний час, заповнюючи до уроку лише ту частину плану-конспекту, яка безпосередьно є вашим творчим надбанням та індивідуальна для кожного уроку.</span><br />
<a name='more'></a>Значна ж частина повторюваної інформації (виховна та розвиваюча мета, етапи організації уроку та перевірки знань попереднього матеріалу тощо) уже є заповненою і додаткового доопрацювання майже не потребує. Слід зауважити що запропонований шаблон ідеально підійде до більшості стандартних "робочих" уроків, для проведення ж практичних, лабораторних, контрольних робіт чи авторських уроків з використанням нестандартних методів педагогічного викладання шаблон застосувати неможливо.<br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqQllKZUJjdGdmU2M/view" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqQllKZUJjdGdmU2M/view</a></span>Олександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1722649483434956253.post-53216439651746364742016-02-23T17:33:00.000+02:002016-02-23T17:33:49.745+02:00Тести " Рівноприскорений прямолінійний рух"<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">Архів містить бланк з десяти задач оформлений в тестовій формі. Всі запропоновані задачі орієнтовані на тему "Рівномірний прямолінійний рух". Задачі мають різний рівень складності, проте їх розміщення на тестовому бланкові виражене неявно (учень має самостійно визначити задачу яка йому по силах).</span><br />
<a name='more'></a><span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"> Приклади задач: 1. За п’яту секунду прямолінійного руху з постійним прискоренням тіло пройшло шлях 5м. і зупинилось. Який шлях тіло пройшло за другу секунду такого руху 2. Спортсмен пробіг відстань 100м. за 10с., причому дві з десяти секунд він витратив на розгін, а решту часу рухався рівномірно. Визначте швидкість рівномірного руху спортсмена. 3. Людина починає підніматись по ескалатору довжиною480м. з прискоренням 0,2м/с2. Скільки часу людина знаходитиметься на ескалаторі якщо швидкість руху ескалатора становить 2м/с. і співпадає з напрямком руху людини?</span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqNEZGWWxNM2Y4T1k/view" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqNEZGWWxNM2Y4T1k/view</a></span>Олександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1722649483434956253.post-55286290780332476362016-02-23T17:26:00.004+02:002016-02-23T17:28:44.286+02:00Тести "Рівномірний прямолінійний рух"<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">Архів містить бланк з десяти задач оформлений в тестовій формі. Всі запропоновані задачі орієнтовані на тему "Рівномірний прямолінійний рух". Задачі мають різний рівень складності, проте їх розміщення на тестовому бланкові виражене неявно (учень має самостійно визначити задачу яка йому по силах).</span><br />
<a name='more'></a><span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"> Приклади задач: 1. Пішохід віддаляється зі швидкістю 6км/год. від стовпа на вершині якого закріплена лампа. Ріст пішохода 1,8м. а висота стовпа 4,8м. Визначити швидкість збільшення тіні пішохода. 2. Легковий і вантажний автомобілі рухаються зі швидкостями72км/год. та 52км/год. відповідно. За який час легковий автомобіль наздожене вантажівку, якщо на початку спостереження він відставав на 1км. 3. Охотник стріляє у птаха що рухається горизонтально зі швидкістю 15м/с. Яке випередження потрібно зробити, якщо в момент пострілу птаха знаходилась на мінімальній відстані від охотника 30м.? Швидкість кулі 375м/с.</span><br />
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqeVFfRjAtZ3NQX2M/view" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqeVFfRjAtZ3NQX2M/view</a></span>Олександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1722649483434956253.post-29770746264914159762016-02-23T17:17:00.001+02:002016-02-23T17:56:01.304+02:00Історія села Климівка 1964 рік.<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<div style="text-align: justify;">
<span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;">Хто ми є і що ми є без нашого минулого, без нашого могутнього коріння, що глибоко впнулося в рідну землю, міцно охопивши вісь земну, без багатовікового спадку, залишеного нам далекими предками нашими, без мудрості тієї безмежної, що зберігає рідна земля, без славетних подвигів пращурів наших прадавніх, без пам'яті про дідів рідних - героїв? Ніхто і ніщо ми є без цього безцінного скарбу.</span><br />
<a name='more'></a><span style="background-color: white; color: #737373; font-family: "pt sans" , sans-serif; font-size: 15px; line-height: 20.8px;"> Складним є нині шлях дослідника рідного краю, мало лишилось людей, що пам'ятають свій родовід за діда-прадіда, одиниці тих осіб, що можуть розповісти про життя померлих родичів "за другим коліном" і на пальцях злічити можна людей, які взагалі цікавляться своєю історією, життям власних предків... Через те звертаюсь до тебе, шановний читачу: "Відома історія мого краю далеко не повна і щільно засіяна чорними плямами невідомих подій. Посилання на сайт тобою отримане не випадково, адже ти певно мій земляк і перечитуючи матеріали сайту обов'язково знайдеш згадки про власних родичів чи родичів своїх знайомих і не виключено, що ти чи батьки твої знають про історичні події записані на сайті більше аніж я. Тому зверни будь-ласка увагу на прохання моє просте, і виділи час для того щоб поповнити своїми знаннями кладець рідної історії, написавши листа, що містить історичні матеріали, до адміністрації сайту. Вірю в те що буде нас армія незліченна і знатимемо ми всі донині невідомі таємниці про походження власне."</span></div>
<div style="text-align: justify;">
<a href="https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqb0pRT3ozWFZxaUk/view" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/0ByalQFvthtQqb0pRT3ozWFZxaUk/view</a></div>
</div>
Олександр Коломієцьhttp://www.blogger.com/profile/08989432512393773566noreply@blogger.com0